چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ | پرینت رنگی

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب

چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ | پرینت رنگی

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب

چاپ دیجیتال چیست و چه کاربردهایی دارد؟ | چاپ دیجیتال کتاب در مشهد با قیمت ارزان چاپ دیجیتال کتاب مشهد
در چاپ دیجیتال کتاب، از زینک و سیلندرهای چاپ مورد استفاده در دستگاه چاپ افست خبری نیست و تصاویر دیجیتالی مستقیما از کامپیوتر بر روی کاغذ چاپ می‌شوند. این کار از طریق چاپگر‌های لارج فرمت و یا پرینترهای جوهر افشان و لیزری حرفه‌ای صورت می‌گیرد. علاوه بر امکان چاپ کتاب در تیراژ پایین، از مزیت های چاپ دیجیتال می‌توان به سرعت بالا و عدم نیاز به اپراتور اشاره کرد. اگرچه چاپ یک صفحه به صورت دیجیتال، در مقایسه با چاپ افست هزینه بیشتری دارد، امابا صرفه جویی در هزینه پلیت‌های چاپ، بخشی از هزینه چاپ در تیراژ‌های پایین جبران می‌شود و باعث مقرون به صرفه شدن چاپ کتاب در تیراژهای محدود می‌گردد. ما در چاپخانه دیجیتال من چاپ با ارائه قیمت‌های مناسب، کتاب شما را با بهترین کیفیت چاپ و ارسال می‌کنیم. البته شرایط و هزینه های اولیه در بازار چاپ دیجیتال، به مرور در حال تغییر است. به تدریج و با پیشرفت تکنولوژی های چاپ دیجیتال و افزایش توان دستگاه‌های چاپ دیجیتال و همچنین کاهش هزینه‌های تمام شده، محدودیت تیراژ از منظر اقتصادی کمرنگ تر خواهد شد و برای تیراژهای بالا نیز مقرون به صرفه خواهد شد. در ادامه به ویژگی‌های مهم چاپ دیجیتال اشاره می‌کنیم

طبقه بندی موضوعی

انتخاب قالب مناسب برای چاپ کتاب

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۴ ب.ظ

در مراحل چاپ کتاب ، انتخاب قالب مناسب ، یکی از ظریف ترین مرحله می باشد . هرقدر که متن کتاب خوب باشد ، اگر قالب کتاب مناسب نباشد ، قطعا بازخورد خوبی از طرف خوانندگان کتاب دریافت نخواهد کرد . بنابراین مجموعه من چاپ ، در این بخش به شرح برخی نکات ، در انتخاب قالب مناسب کتاب خواهد پرداخت .

ناشر کتاب با بررسی دست نوشته مشخص می کند که ، کتاب مورد نظر با چه نوع جلدی و به چه صورت صحافی گردد ، نوشته ها با چه حروفی درج شوند ، صفحات کتاب در چه اندازه باشند ، جنس کاغذ از چه نوعی باشد و …. . بدین طریق یک شکل مناسب و برازنده برای کتاب درنظر گرفته خواهد شد .

 

انتخاب قطع یا سایز مناسب برای چاپ کتاب :

 

یکی از موارد مهم در چاپ کتاب ها ، انتخاب قطع مناسب برای چاپ کتاب می باشد . انتخاب سایز مناسب در چاپ کتاب ها ، تأثیر فراوانی در میزان فروش کتاب و ارتباط خواننده با کتاب خواهد داشت . سایز های موجود برای چاپ کتاب عبارتند از : رقعی ، رحلی ، وزیری ، جیبی ، پالتویی ، خشتی ، سلطانی

 

اندازه های استاندارد قطع های مختلف برای چاپ کتاب عبارتند از :

 

  • در قطع رقعی اندازه استاندارد کتاب 141 * 212 می باشد . اغلب کتاب های داستان ، شعر ، تجربیات شخصی و رمان در قطع رقعی چاپ می شوند .
  • در قطع وزیری اندازه استاندارد کتاب 165 * 235 می باشد .اغلب برای چاپ کتاب درسی ، کتب های دانشگاهی و کتاب های مدارس از قطع وزیری استفاده می شود .
  • در قطع پالتویی اندازه استاندارد کتاب 125 * 200 می باشد .
  • در قطع رحلی اندازه استاندارد کتاب 210 * 280 می باشد . اغلب برای چاپ کتب درسی ایران برای مدارس ابتدایی ، کتاب های موسیقی و کتاب های کودکان از قطع رحلی استفاده می شود .
  • در قطع خشتی اندازه استاندارد کتاب 220 * 220 می باشد .
  • در قطع وزیری جدید اندازه استاندارد کتاب 165 * 212 می باشد .
  • در قطع جیبی اندازه استاندارد کتاب 115 * 165 می باشد .

 

البته توجه داشته باشید که ، قبل از برش ، این اندازه ها 5 سانتی متر بیشتر می باشند . اما پس از برش اندازه ها به این صورت هستند .

 

استاندارد های تعریف شده برای نوع فونت و اندازه قلم ، جهت چاپ کتاب

 

ادامه انتخاب قالب مناسب برای چاپ کتاب من چاپ 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی